- Interbrand нұсқасы бойынша Hyundai Motor брендінің құны бір жыл ішінде 6,3%-ға өсіп, 15,2 млрд АҚШ долларына жетті
- Жеті жыл бойы Hyundai ең қымбат әлемдік брендтер тізіміне кіреді
- Оң баға Hyundai-ның электрлендіру және интеллектуалды ұтқырлық саласындағы шешімдерге бағдарлануымен, 2045 жылға қарай көміртегі бейтараптығына қол жеткізуге ұмтылуымен және заманауи онлайн-сату арналарының дамуымен байланысты
- Hyundai Motor компаниясының клиенттер үшін құнды бренд мүмкіндіктерін кеңейту бойынша жұмысы бүкіл әлем бойынша беделді марапаттар мен сыйлықтарға ие
Hyundai Motor компаниясы брендтің жалпы құнының тұрақты өсуін көрсетіп және 2020 жылмен салыстырғанда бір сатыға көтеріліп, Interbrand нұсқасы бойынша «2021 жылғы үздік әлемдік брендтер» рейтингінде 35-ші орынға ие болды. Interbrand компаниясының соңғы зерттеуіне сәйкес, Hyundai Motor брендінің құны бір жыл ішінде 6,3%-ға өсіп, 15,2 млрд АҚШ долларын құрады. Компания жеті жыл қатарынан ең қымбат әлемдік брендтер тізіміне енуде.
Hyundai Motor компаниясының Interbrand тарапынан оң бағасы компанияның тұрақты болашаққа, электрлендіруге, ұтқырлық саласындағы интеллектуалды шешімдерді әзірлеуге, 2045 жылға қарай көміртегі бейтараптығына қол жеткізуге және COVID-19 таралуына қарсы алдын алу шарасы ретінде байланыссыз сату арналарын енгізуге бағытталған.
Өткен жылғы Interbrand бағасынан бері, Hyundai Motor Қытай мен Еуропада Hyundai Motor Group өзінің жанармай технологиясы үшін жасаған жаңа HTWO брендіне сүйене отырып, сутегі отын ұяшықтарындағы коммерциялық автомобильдердің экожүйелерін дамыту арқылы көлікті электрлендіру қарқынын екі есеге арттырды.
Hyundai Motor сонымен қатар E-GMP электромобильдеріне арналған ғаламдық модульдік платформаны және аккумуляторлы электромобильдердің (BEV) жаңа жеке брендін – IONIQ-ты ұсынды. Неміс автомобиль журналы Autozeitung IONIQ моделіне ықшам электрокроссоверлердің салыстырмалы сынағында жеңіс сыйлады, оны үздік неміс брендтерінің модельдерінен жоғары қойды.
Сонымен қатар, Hyundai Motor болашақтың интеллектуалды ұтқырлық қызметтері мен шешімдерін көрсету үшін «ақылды» қала салу жобасын іске қосты. Бұл антропоцентрлік және экологиялық таза аумақта қалалық әуе ұтқырлығы (UAM) құралдары, сондай-ақ кептелістер мен ластануды қоса алғанда, негізгі қалалық мәселелерді шешуге көмектесетін роботтар мен Hyundai электромобильдері қолданылады. 2028 жылға қарай Hyundai Motor толығымен электрлендірілген UAM ұшу аппаратын қалалық жағдайда жұмыс істеуге ұсынуды жоспарлап отыр және 2030 жылға қарай күнделікті пайдалану үшін әуе таксилерінің пайда болуын болжайды.
Интеллектуалды ұтқырлық шешімдерін электрлендіру және енгізу жоспарлары Германиядағы IAA Mobility 2021 халықаралық автомобиль көрмесінде ұсынылған Hyundai Motor стратегиясына енгізілген. 2045 жылға қарай компания қызметінің барлық кезеңдерінде – автомобильдер өндірісінен бастап оларды пайдалану мен кәдеге жаратуға дейінгі көміртегі шығарындыларының нөлдік деңгейіне қол жеткізуді көздеп отыр. Hyundai кешенді тәсілі үш негізгі құрамдас бөлікке негізделген: таза ұтқырлық, жаңа буын платформалары және «жасыл» энергия.
Hyundai Motor COVID-19 пандемиясынан туындаған нарықтық қиындықтарға жауап ретінде уақтылы қабылдаған шараларға АҚШ, Еуропа, Үндістан және басқа өңірлерде 2020 жылы «бір рет шерту арқылы» («Click to Buy») контактісіз сатылым арналарын кеңейту, интерактивті Hyundai Showroom Live шоурумы арқылы контактісіз сатылымдарды жылжыту, сондай-ақ коронавирустың таралуын болдырмауға арналған жаңа модельдердің онлайн-тұсаукесерлері кіреді.
Осы жылы Hyundai Motor компаниясының бренд мүмкіндіктерін кеңейту бойынша жұмысы компанияға Red Dot 2021 халықаралық сыйлығының 17 санаттағы, оның ішінде «Интерфейс дизайны және пайдаланушымен өзара әрекеттесу тәжірибесі» марапатын әкелді, олар сонымен қатар бренд құнының өсуіне ықпал етеді.